שיר המתנה הוט מובייל | פנטון צליל המתנה הוט מובייל

על צליל המתנה שמעתם?

אף אחד לא אוהב לחכות בטלפון. המתנה לקבלת מענה טלפוני יכולה להיות מתסכלת למדיי ובהרבה מקרים, אפילו להביא לניתוק השיחה. בלא מעט פעמים, לקוחות מיואשים מההמתנה פונים לבתי עסק מתחרים והאמת היא שהמתנה יכולה בהרבה מקרים להביא להפסדים.

שיר המתנה הוט מובייל פנטון צליל המתנה הוט מובייל

כיום, ספקיות תקשורת רבות בינהן הוט מובייל, מציעות לבתי העסק שנעזרים בשירותים שלהן לשלב צלילי המתנה. שילוב צליל המתנה בהוט מובייל הוא ללא ספק הזול ביותר בשוק ואם עוד לא פתחתם את קו השירות שלכם – כנראה שמדובר בספקית האידיאלית מהבחינה הזאת.

איזה מידע צריך להיות בצליל המתנה בהוט מובייל?

נוסף על כך שצליל ההמתנה משלב מוזיקה נעימה ומרגיעה, הוא צריך בסופו של דבר לשכנע את הנמצאים על הקו לא להתייאש מההמתנה המייגעת או לכל הפחות ליצור קשר עם בית העסק בזמן או אופן אחר. ולכן, נעימת ההמתנה צריכה להיות אינפורמטיבית ולשכנע את הלקוחות השונים שהם לא מבזבזים את הזמן שלהם בלי סיבה ברורה. אז איזה מידע חשוב שיהיה בצליל ההמתנה?

1. דרכים ליצירת קשר

במידה והמוקד הטלפוני שלכם נוטה להיות עמוס למדיי, כנראה שווה לכם לציין במוזיקת ההמתנה בהוט מובייל דרכים נוספות ליצירת קשר. יכול להיות מדובר בפנייה במייל, בוואטסאפ, בדף הפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת שעולה לכם לראש. במידה והלקוחות שממתינים לא לחוצים לקבל מכם מענה מיידי – יכול להיות מדובר בדרך מצוינת לחסוך להם קצת זמן.

2. תשובות לשאלות נפוצות

בהרבה מקרים השאלות שתקבלו במענה הטלפוני יחזרו על עצמן. ולכן, אין שום סיבה שלא לחסוך את זמן ההמתנה ללקוחות (וגם למוקדנים) ופשוט לתת עליהן מענה בצליל ההמתנה. תוכלו לשלב בצליל ההמתנה פרטים על שעות הפתיחה של בית העסק, הכתובת, המחירים, המלאי וכדומה.

3. הכנות מקדימות לקבלת השירות

על מנת לאפשר ללקוחות להגיע מוכנים לשיחה ועל הדרך לחסוך ללקוחות האחרים זמן המתנה נוסף, תוכלו לשלב בהמתנה הנעימה הסבר על כל המסמכים והפרטים שהלקוחות שלכם צריכים להכין לפני קבלת המענה. יכול להיות מדובר בפרטי תעודת זהות, פרטי אשראי וכדומה.

4. תוכן שיווקי

בתכלס, כל זמן שאתם לא נותנים ללקוחות שלכם מענה, אתם נמצאים למעשה על זמן שאול. חשוב בצליל ההמתנה לנסות ולשכנע את הלקוחות שהם לא מבזבזים את זמנם ושהפנייה אליכם הייתה הבחירה הנכונה ביותר. תוכלו לגעת ביתרונות היחסיים של בית העסק שלכם על המתחרות, במחירים האטרקטיביים שאתם מציעים ואפילו לשלב בהמתנה בדיחה שנוגעת לתחום העיסוק שלכם.

אז איך דואגים להמתנה נעימה בהוט מובייל?

עכשיו כשאתם קצת יותר מכירים את עולם הג'ינגלים, הגיע הזמן לדבר על שיר המתנה בהוט מובייל. בדומה לספקיות רבות אחרות, גם בחשבון שלכם בהוט מובייל תוכלו לשלב צליל המתנה. במידה ויש לכם כבר ג'ינגל, האמת היא שלא נשאר לכם עוד הרבה. כל מה שתצטרכו לעשות יהיה פשוט להעביר לספקית הוט מובייל מייל לכתובת הבאה: service@hotmobile.co.il. במייל חשוב שתציינו את הפרטים הבאים:

  • השם המלא של בעל החשבון
  • מספר תעודת הזהות
  • מספר טלפון דרכו יוכלו ליצור איתכם קשר.

בנוסף, תצטרכו כמובן לצרף את קובץ הג'ינגל שלכם ואת טופס ההרשמה לשירות.

אחרי ששלחתם את המייל, הוט מובייל אמורים לתת לכם תשובה תוך כמה שעות עד כמה ימים, בתקווה שתהיה חיובית ויגידו לכם שהפנטון העסקי שלכם כבר עודכן במערכת. במידה ועבר פרק זמן משמעותי וטרם קיבלתם מענה – תוכלו ליצור איתם קשר במוקד הטלפוני ולברר את העניין.

מה חשוב לדעת?

קיים שוני בין השירותים שמציעים הספקיות השונות וכמובן, הוט מובייל מתייחדת במספר הבדלים משלה. אז מה חשוב לדעת?

1. תמחור

אם יש לכם מנוי בהוט מובייל או שעוד לא בחרתם ספקית – יש לכם מזל. הוט מובייל היא הזולה ביותר כיום בשוק בכל הנוגע לצליל המתנה. שילוב פנטון בהוט מובייל יעלה לכם 4.16 שקלים לחודש! מדובר בחצי מחיר מהמתחרות האחרות בשוק!

2. אורך ההקלטה

הוט מובייל בדומה למתחרות, מציעה ללקוחותיה לעשות שימוש בצליל המתנה שאורכו עד כחצי דקה. שימו לב שצליל ההמתנה שלכם עומד בקריטריונים ויכול להשתלב בחבילה שהספקית מציעה.

3. סוג מכשיר

הוט מובייל כשמה כן היא, נותנת שירות למכשירי סלולר. במידה ואתם מעוניינים לתת מענה ללקוחות שלכם מכל מקום – מדובר כנראה באפשרות אידיאלית.

מה יאפיין שיר המתנה טוב?

אם הגעתם כל כך רחוק בקריאה ועדיין לא שלחתם את צלצול ההמתנה שלכם להוט מובייל, כנראה שאתם שוקלים בחיוב ליצור צליל המתנה משלכם. לפני שאתם פונים ומתחילים בתהליך, חשוב שתגיעו אליו ממוקדים וחדורי מטרה. אז מה יכול להפוך את צליל ההמתנה שלכם לאחד המושלם?

1. יהיה אינפורמטיבי

כמו שציינו, צליל ההמתנה האידיאלי ישלב בתוכו את כל המידע שהלקוחות שלכם צריכים. בכך יחסוך המתנה נוספת, יסייע לאלו מהלקוחות שיכולים להסתפק במידע שמועבר בו ובשורה התחתונה – יעזור לכם ולשירות שלכם להיות יעיל יותר.

2. קצר וקולע

צליל המתנה לא צריך להיות ארוך, להיפך – חשוב שתעבירו את כל המידע באופן ענייני וברור. אל תפרטו יותר ממה שצריך, תשתדלו להיות ממוקדים וברורים עד כמה שאפשר.

3. ישלב מוזיקה נעימה

בבחירת המוזיקה לג'ינגל שלכם, חשוב שתתהו בנוגע לשירותים שהעסק שלכם נותן. צליל המתנה מושלם יתאים להלך הרוח של בית העסק ויעזור לממתינים על הקו לקבל את הרושם הנכון.

קצת עלינו

לנו ב-Jingled חזון אחד ברור – להפוך את תהליך יצירת הג'ינגל הסבוך לפשוט ככל הניתן. אצלנו תוכלו ליצור את הג'ינגל האישי שלכם מסלון הבית לגמרי לבד. תוכלו לבחור את מגדר הקריין, צליל ההמתנה ואפילו במידה ותהיו מעוניינים בכך – לכתוב את הטקסט לגמרי לבד!

בבחירת הג'ינגל המושלם תוכלו להתייעץ עם החברים, המשפחה ואפילו איתנו ולהתלבט בין האפשרויות השונות. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון צלילי ההמתנה הרחב שלנו, לבנות את הג'ינגל שלכם לגמרי לבד ולהנות ממנו תוך כמה ימים!

אחרי שתשלימו את התהליך ותמלאו את פרטי התשלום, כל מה שיישאר לכם לעשות יהיה רק לתאם עם הוט מובייל את שילוב הפנטון בחבילת השירותים הקיימת. מוזמנים להיכנס לאתר שלנו עוד היום ולהתחיל בבניית הג'ינגל המושלם שלכם עכשיו!

שיהיה לכם המון בהצלחה ומחכים לשמוע מכם, Jingled.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)