כל מי שמדי פעם מתנגן לו בראש השיר "דלתות פנדוווור, סימן שלא התפשרתם…" מבין את החשיבות של ג'ינגל טוב למיתוג העסק.

האזינו לכתבה

זה נכון שהג'ינגל של דלתות פנדור מתנגן בגם ברדיו, אבל זו בהחלט לא הדרך היחידה להטמיע מסרים שיווקיים בדרך יצירתית ומוסיקלית בקרב קהל הלקוחות שלכם.

מיתוג עסקי עם שיר בהמתנה

מיתוג עסקי עם שיר בהמתנה היא אמצעי נגיש, נוח ואפילו לא יקר להעביר את המסרים השיווקיים שלכם ללקוחות בזמן שהקשב שלהם הוא הממוקד ביותר והמוכוון ביותר למוצרים ולשירותים שאתם מספקים – בזמן ההמתנה למענה שלכם. שיר בהמתנה הוא דרך נהדרת לביצוע הכנה מקדימה לשיחת מכירה עם נציג המכירות או השירות שיענה לטלפון. מבצעים, שירותים ייחודיים ואפילו מסרים שיווקיים כלליים שיתגנו ברקע בזמן שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ממתין על הקו, הם בעלי יעילות מוכחת בשיפור המכירות לכל בית עסק.

למי מתאים מיתוג עסקי עם שיר בהמתנה?

כל בעל עסק שמעוניין להגדיל את מחזור המכירות שלו, מעוניין לבדל את עצמו אל מול המתחרים ולשווק את השירותים והמוצרים שהוא מוכר לקהלי היעד שלו צריך מיתוג עסקי.

כל פעם שאתה מתקשר לספק שירות או חברה אתה נתקל בו. לפעמים הוא כולל מנגינה נעימה, לפעמים קריינות מקצועית ולפעמים שניהם: צליל המתנה עסקי.

היום, כשלקוח מתקשר לבית עסק כלשהו, קטן כגדול, הוא מצפה לשמוע צליל עסקי. זה סימן היכר בסיסי של כל עסק שמנוהל במקצועיות. יתרה מכך, כשלקוח פוטנציאלי מתקשר לבית עסק ואינו נתקל בצליל עסקי, הוא עלול לפתח רושם שלילי על העסק, וזאת עוד לפני שקיבל שירות כלשהו.

מיתוג עסקי עם שיר בהמתנה

בעלי עסק שהתנסו כבר בתהליכים של מיתוג עסק קטן, יודעים שגם ג'ינגל לעסק צריך להתכתב במסרים שהוא מעביר עם שאר הכלים השיווקיים של העסק והעדיפות היא לחזרה עקבית על אותם מסרים בדיוק וגם על אותן המילים גם בשיר וגם בעזרים השיווקיים האחרים של העסק ( חותמת קבועה למייל, כרטיס ביקור, פליירים ומודעות, אתר אינטרנט, דף פייסבוק עסקי ועוד).

איך מתבצעת הקלטת ג'ינגל עסקי?

בעלי עסק ורוצים לשדרג את המיתוג של העסק שלכם? רוצים להגדיל את קהל הלקוחות ואת היקף המכירות? שיר המתנה הוא כלי הכרחי במכלול שיווק העסק שלכם.

אנחנו ב- Jingled מציעים מבחר שירותי הקלטות קריינות על ידי קריינים גברים וקרייניות נשים בהתאם להעדפות שלכם ולתמהיל קהל הלקוחות והשירותים שאתם מציעים. אנו מתחייבים לתוצאה מקצועית, עבודה מהירה ושירות אדיב וכל זה במחיר משתלם ונוח.

בין השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו:

  1. מיתוג עסקים ע"י צליל המתנה או ג'ינגל עסקי.
  2. שירותי קריינות באנגלית.
  3. שירותי קריינות בערבית.
  4. מגוון נעימות ושירים מוכרים ואהובים להקלטת צלצול המתנה.
  5. שירותי הקלטת המתנה נעימה.

רוצים לשמוע יותר על השירותים שלנו או להזמין כבר עכשיו גינגל עסקי?

התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם מענה מקצועי, מהיר ואדיב.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן