על החשיבות של מיתוג

בעולם העסקי של ימינו, חשוב לשמור על ייחודיות. לצד בית העסק המופלא שלנו עומדת כמות נאה של מתחרים שמספקים שירות דומה לשירות שאנחנו מציעים. במילים אחרות, ישנה חשיבות ברורה בלהשאיר רושם ולהתלבט אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

האזינו לכתבה

מיתוג נכון נועד לאפשר לכם להשאיר על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רושם, להתבלט ובשורה התחתונה לגרום להם להתעניין בשירות שאתם מציעים. בשביל לתת לכם מעט השראה, ריכזנו עבורכם כמה דרכים יעילות במיוחד למיתוג נכון של בית העסק שלכם. בהצלחה!

תפתח אתר עסקי

הצעד אולי החשוב ביותר בכל הנוגע אל מיתוג חברות נכון, יהיה ללא ספק להקים אתר עסקי. באתר העסק האהוב שלך תוכל לשלב פרטים יבשים הנוגעים לשירות שהחברה מציעה, שעות הפעילות והכתובת וחשוב לא פחות – פרטים הנוגעים לסיפור האישי של בית העסק, צוות העובדים האיכותי והאג'נדה האישית שמלווה את העסק בימי העבודה השגרתיים. אתר עסקי היא דרך פשוטה להתחבר ללקוחות, ליצור רושם ראשוני חיובי ולתת להם להכיר אתכם קצת יותר מקרוב.

תפגין פעילות ברשתות החברתיות

דרך מופלאה נוספת למתג את בית העסק תהיה כמובן להקים דפי עסק ברשתות החברתיות השונות. עולם הרשתות החברתיות היא פלטפורמה מצוינת למיתוג נכון של בית העסק האהוב שלכם, כיוון שבעולם של ימינו כולם מבצעים בהן שימוש. ברשתות החברתיות תוכלו לענות על שאלות של לקוחות, להעלות סטטוסים ותמונות שקשורות לפעילות של בית העסק, להריץ הגרלות וחשוב לא פחות – לתת מענה לכל שאלה שעולה ללקוח פוטנציאלי בצ'אט.

מיתוג החברה – כך תעשה את זה נכון

תיצור ליין של מוצרי החברה

דרך מעט מיושנת אבל כזו שתמיד תעבוד למיתוג בית העסק האהוב שלך תהיה כמובן ליצור ליין מוצרים. תוכל להדפיס חולצות חברה אותן העובדים יוכלו ללבוש, עטים, כובעים ועוד. היופי במוצרים הפשוטים האלה היא שמדובר במוצרים בסיסיים שכולם יכולים לבצע בהם שימוש. אנשים יוכלו להתרשם מהחולצות הממותגות ברחוב, להבחין בעטים הפשוטים שמתגלגלים ממקום אחד לאחר ובאופן כזה – תהנו ממיתוג פאסיבי של בית העסק שלכם בכל מקום!

תיצור ג'ינגל עסקי

בתכלס, אף אחד לא אוהב לחכות למענה טלפוני של בית עסק. כשלקוח מתקשר ונמצא על הקו, מדובר בנקודה קריטית – הלקוח עשוי להישאר ולקבל מענה אנושי או לחילופין, להתייאש מההמתנה ולעבור לבית העסק הבא. החוכמה תהיה כמובן להפוך את משך ההמתנה לכמה שיותר נעים. ג'ינגל עסקי נכון יוכל להפוך את משך ההמתנה על הקו למעט נעים יותר עבור הלקוח וחשוב לא פחות, לאפשר לו להתרשם מבית העסק שלכם, הייחודיות שלו והמקצועיות. יצירת ג'ינגל עסקי היא כיום לא יותר מידי מסובכת ותוכלו אפילו ליצור ג'ינגל אונליין ממש בלחיצת כפתור. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן