בלונים משמשים אותנו כדי לשמח אנשים בעיקר אך יכולים להיות גם תפאורה נהדרת בעסק, לשמש לצרכי פרסום ועוד שימושים רבים אחרים. בכל אירוע פנימי או חיצוני כמעט נוכל לראות בלונים כחלק מהתפאורה במקום.

האזינו לכתבה

בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, יריד מיוחד בפארק, ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות ואפילו פתיחה של עסק או חגיגה של אירוע מיוחד בעסק. שימוש בבלונים בעסק חדש ובעסקים קיימים הוא דבר נפוץ מאוד גם בארץ וגם בעולם. אנו לא מדברים על ניפוח רגיל של כמה בלונים ופיזורם על הריצפה כי אם על סידור אומנותי של ממש של הבלונים ברחבי החלל. הנה כמה מקרים שבהם נעשה שימוש בבלונים בהם וכמה טיפים לבחירת הבלונים.

טיפים לשימוש בבלונים בעסק חדש

סידורי בלונים לפתיחת עסק חדש:

אם אתם מתארגנים לקריאה הפתיחה של העסק שלכם או ממש נמצאים בשבוע הפתיחה הראשוני שלו, ייתכן ותרצו לשפר את התפאורה במקום בעזרת בלונים צבעוניים מדליקים. במיוחד כאשר מדובר בחנות בקניון או ברחוב הומה אדם בעיר ייתכן ותרצו להוסיף קשט בלונים בכניסה לחנות ואף לקשט את החנות במיני בלונים. תוכלו גם להזמין בלונים עם לוגו העסק, מקלות ופקקים ולחלק בלונים לאירועים להורים וילדים בחינם שיסתובבו באזור עם הבלונים ושם העסק שלכם להגביר את החשיפה אליו.

מארגנים יום כיף או חוגגים מאורע חשוב בעסק?

שימוש נוסף בבלונים כתפאורה בהקשר של העסק היא חגיגה של אירוע מסוים בעסק, כנסים מיוחדים או יום גיבוש של העובדים. אתם יכולים לחגוג סניף חדש של העסק, מעבר למשרדים גדולים יותר, הגדלת הרווחים בעסק בצורה משמעותית בשנה האחרונה או השקה של מוצר חדש. כל אירוע שכזה יכלול מוסיקה, אוכל טוב וכמובן תפאורה צבעונית מעניינת. כדאי להשתמש בבלונים לשיפור התפאורה במקום.

חוגגים יום הולדת לאחד העובדים?

אם אתם מארגנים יום הולדת מיוחד לאחד העובדים שלכם (נפוץ בעיקר בחברות קטנות של כמה עובדים או חברות גדולות שבהם העובדים או החברה מארגנת יום הולדת למנהל בכיר בארגון) תרצו כמובן לשדרג את התפאורה במשרד או בבית העסק עם בלונים רגילים, בלוני הליום ומלבד התפאורה אפילו זר בלונים שיוכל העובד לקחת עמו הביתה לשתף אותו עם קרוביו ומשפחתו.

טיפים לשימוש בבלונים בעסק חדש

טיפים לבחירת הבלונים וסידורם:

  • צבע – צבעי הבלונים לרוב יהיו בצבעי הלוגו של העסק. במידה ותרצו לא לייחס חשיבות לעניין המיתוגי תוכלו להשתמש בכל צבע שעולה על רוחכם כל עוד שהוא עושה שמח ומתאים לקונספט העיצובי במקום.
  • גודל – גודל הבלונים תלוי כמובן בסוג הבלונים ובעיצובים שאתם רוצים לארגן.
  • כמות – בדרך כלל מזמינים בלונים לפי קונספט או עיצוב מיוחד שרוצים ולא מייחסים חשיבות לכמות עצמה.
  • קונספט – אם אתם רוצים ליצור קונספט מיוחד כמו ליצן מבלונים או דמות אחרת או אפילו את הלוגו שלנו מבלונים אם זה אפשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
× צ'אט אנושי Available from 09:00 to 23:00 Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן