טיפים לפרסום נכון באינסטגרם לעסקים

האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות לרשת החברתית המוצלחת ביותר אשר משפיעה על הרגלי הצריכה של הלקוחות וזאת עקב שיטת הפעילות הייחודית. ידוענים רבים משתפים את קהל העוקבים שלהם במהלך החיים שלהם וברכישות שביצעו ורבים מהעוקבים ממהרים גם הם לקנות מוצרים זהים.

פרסום באינסטגרם לעסקים וחברות יכול להועיל להגדלת מחזור המכירות, חיזוק המותג ועוד מגוון תועלות חשובות, השאלה הגדולה היא איך עושים את זה נכון, אז בואו נסקור כמה טיפים חשובים.

טיפים לפרסום נכון באינסטגרם לעסקים

כדי ליצור נפח מהותי של מכירות, כדאי להשתמש בכמה טיפים יעילים ומתוחכמים.

  • ביצוע אופטימיזציה תוך שימוש בלוגו עבור תמונת הפרופיל.
  • הוספת תוכן מרתק ומסקרן על מהות העסק, אופן ההתנהלות שלו, סוג הפריטים המוצעים למכירה ואיכותם של המוצרים.
  • שם העסק שיהיה זהה לשמו של המשתמש.
  • תוספת קישור לאתר האינטרנט של החברה.
  • שימוש בסימן url מקורי ולא באופציה המקוצרת.
  • יש לצרף את סמל האשטג # באופן מדויק ומעודכן לכל תיאור רלוונטי.
  • יש לפרסם תמונות בטיב מעולה וברזולוציות גבוהות ובנוסף לכך מלל שהוא תוכן איכותי ובעל ערך.
  • תיוג של גורמי מפתח כמו ידוענים כדי להרחיב את מעגל הלקוחות.
  • בצעו שימוש מתוחכם במילות מפתח, אשר יוביל את העוקבים לנקודות חשיפה אשר חשובות עבורכם.
  • להיות תמיד מעודכנים ולדעת מהם הטרנדים העכשוויים ולנצל אותם לצורך קידומו של העסק, בפרסום שמטרתו העמקת המוניטין ושיפור תדמיתו של העסק.

פעולות ייחודיות אשר יוצרות אפקט משמעותי במכירות

  • תוכן הומוריסטי וקליל אשר יסחוף את קהל הגולשים, הם יצללו פנימה וייהנו משלל הנתונים אשר מופיעים במיקומים השונים בדף העסקי ברשת.
  • הציעו ללקוחות רכישות בתנאים משופרים, מחירים מוזלים, וללא עלות של דמי המשלוח.
  • שילוב כוחות עם רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, כדי ליצור אינטראקציה והגדלת כמות העוקבים.
  • יצירת תחרויות מסקרנות עם העוקבים אשר יקבלו פרסים איכותיים, כדי להעמיק את הקשרים עם הלקוחות.
  • הוספת מודעות אטרקטיביות ב – story   אשר ימגנטו את העוקבים.
  • יש לפרסם בחוכמה על פי הכללים ועם זאת לא לפרסם יותר מדי, כדי לא ליצור רתיעה של הקהל. רצוי לפרסם סרטונים שאורכם עד 15 שניות, מודעות קרוסלה המורכבות מכמה וכמה תמונות או תמונות מרהיבות שימשכו את העין ויגרמו לכך שהלקוח ינוע לפעולה.
  • יצירתיות היא שם המשחק, חשוב לאפשר לעוקבים להיות חלק מהמאמץ הפרסומי על ידי תרומה שלהם, כמו צילומים או כיתוב של תוכן היתולי.
  • פרסום ממומן אשר כולל סרטונים באורך של שלושים שניות, אשר יוצר אפקטיביות רבה למוצר פרמיום שיהיה בולט ויכה גלים בייחודו.

יישום בפועל של הטיפים הללו יוביל להצלחה מטאורית.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)