צלצול לעסק הוא חלק חשוב בתהליך המיתוג. עסקים רבים, גדולים וקטנים משתמשים בצלצול כמו ג'ינגל שהוקלט במיוחד עם שם העסק וכולל גם מסרים שיווקיים שונים.

האזינו לכתבה

ג'ינגל ( או זמריר בעברית) הוא כלי פרסומי הכולל לחן משולב במסר שיווקי או מיתוגי קצר, תמציתי וקליט. סביר להניח שנתקלתם בג'ינגלים וצלצולים לעסק פעמים רבות. ישנם ג'ינגלים זכירים יותר וזכירים פחות. סביר להניח שלכולם מתנגנת אותה מנגינה בראש כשהם קוראים: "דלתות פנדור – סימן שלא התפשרתם". אמנם כאן מדובר בג'ינגל שחובר כפרסומת לרדיו, אבל לג'ינגל יכולים להיות שימושים רבים נוספים.

הכנת צלצולים לעסק – המדריך המלא

ניתן להשתמש בו גם בתור שיר המתנה בטלפון העסקי. מדובר בכלי שיווקי ומיתוגי יעיל במיוחד – שכן, כשלקוחות פוטנציאליים מתקשרים להתעניין בשירות או במוצר שאתה מוכר, הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך בזמן שהם ממתינים על הקו. המיקוד האופטימלי של קהל היעד.

בגלל יעילותם המוכחת של שירים בהמתנה, הכנו עבורכם את:

הכנת צלצולים לעסק – המדריך המלא והמפורט

הכנת צלצול לעסק היא צעד מיתוגי ושיווקי כאחד. חשוב מאוד לזכור: יצירת רינגטון או צלצול לעסק חייבת להיעשות כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיה השיווקית הכוללת של העסק, כך שכל הכלים השיווקיים והמיתוגיים שומרים על אחידות בשפה, במסרים וכיו"ב.

הכנת צלצולים ככלל, מצריכה היעזרות בבעל מקצוע ולא ניתן לעשות אותה לבד, אחרת התוצאה תהיה חובבנית ותשליך על דעת הלקוחות שלנו על העסק.

הכנת צלצולים לעסק המדריך המלא

מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע מתחומים של מיתוג עסקי, שיווק וכיו"ב.

בשביל להכין פאנטון יעיל שגם יגדיל את היקף המכירות שלכם, חשוב להדק את המסרים השיווקיים שלכם. ברגע שהמסרים שחשוב לכם להעביר ברורים ומדויקים, ניגשים למלאכת הכנת צלצולים.

אז איך זה קורה? איך יוצרים צלצול המתנה לעסק?

אחרי שהידקתם את המסרים השיווקיים, מתחילים לכתוב פנטון או צלצול המתנה. זהו למעשה סוג של גינגל – המורכב מלחן מתאים וטקסט שיווקי קצר וקולע. חשוב לבחור לחן שמתאים מבחינת המלודיה שלו לטקסט. לדוגמא: אם אתם יוצרים ג'ינגל עסקי ליבואן רכב, עדיף שלא תבחרו בלחן במלודיה רומנטית ( שמתאימה יותר לחנויות טקסטיל, מוצרי טיפוח וכיו"ב).

בהקשר הזה חשוב גם להקפיד על בחירת קריינים. האם עדיף לכם לבחור בקריין או בקריינית?

האם תעדיפו לקבל שירותי קריינות מדמות מוכרת ( שגם תעלה יותר) או ניתן להקליט עם קריין מקצועי אנונימי.

הכל תלוי בסוג המוצר שאתם מוכרים ובתמהיל קהל היעד שלכם. יכול להיות למשל, שאם יש לכם חנות צעצועים, בכלל עדיף שלצורך עבודת הקריינות תעזרו בילד.

כלל אצבע שעליו ממש חשוב להקפיד הוא רמת המקצועיות של התוצר הסופי. המטרה שלכם היא מיתוג ושיווק עסקי, לכן אסור לכם ליפול על עבודה חובבנית, כדי לא לייצר רושם של עסק חובבני בקרב הלקוחות שלכם.

אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו בחברת Jingled או להשאיר פרטים באתר, אנו מעסיקים מאגר קריינים ואנשי מקצוע בתחומי מיתוג עסקי מוצרים ושירותים ונשמח לייעץ לכם וגם להציע הקלטות במחירים אטרקטיביים!

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן