כולנו מכירים את צלילי המתנה נעימה משיחות שאנחנו עורכים לספקי שירות שונים, חברות וכדומה. אנו מתקשרים כדי לברר אודות מוצר מסוים, שעות פתיחה או זמינות שירותים ובזמן שאנחנו ממתינים למענה, ברקע מתנגנת מנגינה נעימה.

האזינו לכתבה

בחלק מהמקרים בזמן הזה גם ישמיעו לנו מידע על מבצעים חדשים או מסרים שיווקיים כלליים שייתכן ששמענו גם בפרסומות רדיו או טלוויזיה.

איך תייצרו המתנה נעימה ללקוח שלכם

כציבור לקוחות, למדנו לצפות למוסיקת רקע, ג'ינגל עסקי וכיו"ב שמתנגנים ברקע ומעבירים לנו את הזמן. זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחוויית השירות המוכרת לנו. ברמה כזאת, שכאשר אנחנו לא שומעים צליל המתנה, אנחנו מניחים שקיימת תקלה בקו או שהשיחה התנתקה.

איך תייצרו המתנה נעימה ללקוח שלכם? הרי כבעלי עסק, חשוב לנו לדאוג לנושאים כמו מיתוג, גם אם זה מיתוג עסק קטן. המטרה שלנו היא ליצור עבור הלקוחות שלנו את אותה חוויה בדיוק. רושם של עסק מקצועי שדואג גם לחוויית השירות של הלקוחות.

במאמר הזה נשתדל לענות על השאלה:

איך תייצרו המתנה נעימה ללקוח שלכם?

כאמור, אנחנו כלקוחות כבר התרגלנו לקבל שיר בהמתנה למענה בשיחות לחברות השונות. כבעלי עסק אנחנו רוצים ליצור רושם של עסק מבוסס ולכן נרצה לספק מוזיקה בהמתנה גם ללקוחות שלנו כשהם מחכים על הקו.

כדי להנעים את זמנם של לקוחותינו ניתן לשלב גם פאנטון נעים, שמשלב לחן מרגיע ו/או מוכר, לצד קריינות מקצועית שעל הדרך גם תסייע בקידום מכירות של העסק.

לא אחת נשאלת השאלה: על מה חשוב להקפיד כשבוחרים קריין מקצועי?

בתשובה לשאלה צריך לקחת בחשבון את סוג העסק והשירותים או המוצרים שהוא מוכר, כשבכל מקרה חשוב שהקריין יהיה בעל קול רדיופוני ונעים. לעבודת קריינות, לרוב כדאי לבחור בקריין בעל קול עמוק ומרגיע – בניגוד לפרסומות שמטרתן הנעה לפעולה ולעיתים הן אמורות לייצר מרכיב מסוים של לחץ וציפייה, המתנה בטלפון מלכתחילה מייצרת חוסר סבלנות ולכן עדיף לבחור בקריין או קריינית בעלי קול מרגיע. אם לדוגמא, המוצרים שלנו מיועדים לשוק הבינלאומי, עדיף שנבחר קריין באנגלית עבור הג'ינגל שלנו. הלחן שנבחר יהיה נינוח ומשרה רוגע, בין אם בחרנו להקליט גינגל ובין אם בחרנו בהקלטת פנטון.

איך תייצרו המתנה נעימה ללקוח שלכם

הקלטת שיר עבור המתנה נעימה – רק עם Jingled

אנחנו מציעים הקלטות של מגוון עם מאגר קריינים וקרייניות ענק, דוברי שפות שונות, כולל קריין בעברית או קריין בערבית.

מלבד זאת אנחנו מציעים שירותי צלצול בהמתנה כחלק מתהליך מלא של מיתוג עסקים.

התקשרו אלינו, השאירו פרטים פה באתר או פנו אלינו בוואצאפ ואנו נשמח לייעץ לכם בכל הנוגע ליצירת צלצול המתנה כחלק ממהלך מיתוג ושיווק עסקי.

עשרות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום השיווק והמיתוג, לצד קריינים מקצועיים, מלחינים וכותבים מחכים לתת לכם שירות מקצועי ואדיב ולהקפיץ את הבולטות והמיתוג העסקי שלכם.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן