מיתוג עסקי הוא אחד מאבני הדרך הראשונות בחייו של כל עסק.

האזינו לכתבה

זהו השלב שעל העסק בעצם מגדיר לעצמו יותר במדויק מהם קהלי היעד שלו, מה המסרים שיותר "מדברים" לאותו קהל יעד ומה הכלים הכי נכונים להעברת המסרים השיווקיים של העסק: החל ממבצעים חמים, מוצרים חדשים על המדף, שירות בהנחה ועוד ועוד. מיתוג עסקי נכון, בין השאר גם נשען על כל הכלים השיווקיים האפשריים.

שיר בהמתנה לפלאפון

בפני כל בעל עסק עומדים כלים שיווקיים מגוונים. הראשון והבסיסי ביותר הוא הפלאפון. זה נכון שפלאפון הוא בראש ובראשונה כלי תקשורתי, דרכו אתה כבעל עסק מזמין חומרי גלם, יוצר קשר עם ספקים ולקוחות ולמעשה מנהל את העסק דרכו.

אבל חבל לא לנצל גם את הפלאפון ככלי השיווקי היעיל, הנגיש והזול שהוא עם שיר בהמתנה לפלאפון.

בכל יום מתקשרים אליך עשרות ואולי מאות לקוחות פוטנציאליים ואם נעשה הימור מחושב, נעריך שאתה כנראה לא באמת מצליח לענות לכולם באותו הרגע. חלקם צריכים להמתין על הקו.

זהו זמן שניתן לנצל עם ג'ינגל, כשאותו לקוח פוטנציאלי שכבר מתעניין בשירותים שאתה מציע נמצא בשיא הקשב שלו ובשיא המוכוונות לרכוש את המוצרים שלך. זהו זמן מצוין ליידע אותו במבצעים האטרקטיביים שאתה מציע, עם פנטון שיעדכן במוצרים או שירותים חדשים שכרגע נכנסו. בלי הרבה מאמץ ולפני שבכלל ענית לשיחה.

אילו עסקים יכולים להשתמש בשירות כמו שיר בהמתנה לפלאפון?

למעשה מדובר בשירות שכל עסק יכול להרוויח ממנו. מלבד היוקרה של מיתוג עסקים שמשתמשים בשירותים כמו צליל המתנה, כעסקים מקצועיים ומצליחים, עסקים קטנים בעיקר מרוויחים כשהם מתקינים צלצול המתנה, פרסום שוטף וקבוע וגם הכרה כעסק מהימן ולגיטימי.

בראש ובראשונה, העסקים שמרוויחים הכי הרבה מהתקנת צלצול בהמתנה הם בתי עסק שחלק ניכר מהתקשורת שלהם עם הלקוחות היא טלפונית.

שיר בהמתנה לפלאפון עבור עסקים

ספקי שירותים כמו: מכבסות שהלקוחות שלהן מתקשרים לוודא אם הכביסה מוכנה או להזמין שירותים, רואי חשבון ועורכי דין שרוב התקשורת שלהם עם לקוחות היא טלפונית, אבל גם:

מורים פרטיים, מספרות ומכוני יופי, קוסמטיקאיות, מטפלים ברפואה אלטרנטיבית, תופרות, בעלות של חברות לשירותי קייטרינג ביתי, צלמים ועוד ועוד. כאמור, גם בעלי עסקים זעירים ומה שנקרא "עוסקים פטורים" יכולים להרוויח משירות של צלצול המתנה בפלאפון.

צליל המתנה לעסקים עושים עם Jingled

אנחנו מציעים שירותים מגוונים של ג'ינגל עסקי פלאפון הכוללים חיבור השיר, כולל מילים ולחן וגם שילוב של קריין מקצועי.

מלבד זאת אנו מספקים גם שירותי:

  • צליל המתנה לעסק
  • קריין ישראלי
  • הקלטת צליל המתנה
  • הכנת רינגטון
  • שירות מיוחד ללקוחות פלאפון פאנטון במחיר מבצע

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפונית או דרך האתר ואנו נשמח ליצור עבורכם שיר בהמתנה או ג'ינגל עסקי שיגדיל את היקף המכירות של העסק שלכם וישפר את המיתוג שלכם.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
× צ'אט אנושי Available from 09:00 to 23:00 Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן