לפני שנענה על השאלה הזו לעומק, חשוב שתחילה נבין מהו ג'ינגל או בשמו העברי "זמריר".

האזינו לכתבה

גינגל הוא שיטה להעברת מסר פרסומי באופן קליט וקצר בליווי לחן. בג'ינגלים נעשה שימוש בתחנות רדיו ארציות ואזוריות וגם בטלוויזיה. בשנים האחרונות השימוש ב"זמרירים" התרחב ועושים בו שימוש גם בתור צליל המתנה. בהתחלה עשו בו שימוש רק הרשתות הגדולות, אולם התפתחויות טכנולוגיות הפכו את הג'ינגלים לזמינים ונגישים גם עבור בעלי עסקים קטנים יותר.

מה כדאי ג'ינגל בעברית או באנגלית

כשאנחנו ניגשים לבחירת ג'ינגל לעסק ניצבות בפנינו מספר שאלות. האם כדאי לבחור בקריין לביצוע קריינות או בקריינית? האם לבחור במסרים בעלי אופי הומוריסטי או מסרים שיווקיים בלבד. לעיתים נשאלת גם השאלה באיזו שפה כדאי להקליט? מה כדאי – ג'ינגל בעברית או באנגלית? ואולי בכלל לעסק שלנו עדיף ג'ינגל בצרפתית, רוסית או ערבית?

בשביל להבין מה השפה המועדפת להקלטת ג'ינגל עסקי, אספנו מספר לקוחות שלנו, שבחרו בהקלטת ג'ינגלים בשפות שונות ושאלנו אותם – מדוע בחרו דווקא בשפה זו עבור צלצול המתנה שלהם.

פאנל בעלי עסקים: מה כדאי – ג'ינגל בעברית או באנגלית?

כינסנו מספר לקוחות שלנו, ששכרו את שירותינו עם אולפן הקלטות ג'ינגל בשפות שונות וניסינו להבין – איך בעל עסק בוחר בשפה להקלטת הג'ינגל שלו.

מה כדאי – ג'ינגל בעברית או באנגלית
  • אלון, בעל עסק לייצוא פרחים: "אני עובד הרבה עם חו"ל. בעיקר אנגליה, צרפת וגרמניה, אבל גם עם ארה"ב. כשלקוחות מתקשרים אלי, הם לרוב אינם דוברי עברית ולכן בחרתי לעבוד עם קריין באנגלית, כך שמי שממתין על הקו יבין את המסרים ועל מה הקריין מדבר בכלל. בנוסף הקלטנו גם ג'ינגלים מקבילים בצרפתית ובגרמנית.
  • שלומי, בעל חנות רהיטים בפתח תקווה: "אמנם חלק גדול מהרהיטים שלי הם ביבוא מאירופה, אבל הלקוחות שלי, כולם הם ישראלים דוברי עברית. העדפתי שאת הג'ינגל שלי יבצע קריין בעברית כדי שללקוחות שלי יהיה יותר נוח. מגיעים אלינו גם לא מעט לקוחות דוברי ערבית מאזור טירה, קלנסווה ואפילו אום אלפחם, אז לקחתי גם קריין בערבית ושילבתי.
  • צחי, יזם של סטארטאפ בתחום התוכנה: "אצלי זה משולב, יש גם לקוחות וספקים מהארץ וגם לקוחות ושותפים עסקיים בחו"ל. אני בחרתי שיר המתנה באנגלית גם בגלל שכל הלקוחות שלי מבינים אנגלית וגם הג'ינגל בשפה האנגלית תורם לתהליך שלנו של מיתוג ושיווק עסקי מתוחכם יותר ו"שיק" בינלאומי.

ג'ינגל עסקי מקליטים רק עם Jingled !

אנו מתמחים במגוון שירותי מיתוג עסקים, הקלטות ג'ינגלים, צלילי המתנה ושירים קצרים וקליטים –

כולל קריינות באנגלית ובמגוון שפות נוספות. אנו מחזיקים מאגר קריינים מקצועי בשפות רבות ובהתמחות בהקלטות שונות לרבות הקלטת פאנטון.

כל ההקלטות מתבצעות באופן מקצועי לחלוטין ועם אולפן הקלטות ג'ינגל מאובזר במיטב טכנולוגיית הסאונד.

התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם הצעות קריינות מחיר אטרקטיבי ונוח.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן