הוספת צליל המתנה, או ג'ינגל לקו הטלפון העסקי שלכם היא חלק בלתי נפרד מהפיכתכם לעסק פעיל וצומח עם קהל לקוחות גדל והולך. אחד הסממנים של עסק מצליח, הוא בין השאר איכות השירות והמענה שניתן ללקוח.

האזינו לכתבה

צלצול המתנה לפלאפון או לכל רשת אחרת משדרג את הנראות העסקית שלכם בעיני הלקוחות וכפועל יוצא גם מעלה את רמת חווית הצריכה שלהם ומשפר את דעתם על העסק. וכל זה עוד לפני שהם קיבלו שירות או רכשו מוצר כלשהו.

כיצד להוסיף צלצול המתנה בטלפון

מעבר לכך, גינגל עסקי הוא גם בעל ערך שיווקי רב וניתן לנצל אותו כפלטפורמה להעברת המסרים השיווקיים שלכם לקהל יעד מאוד ממוקד – צרכנים שהתקשרו אליכם ומתעניינים במוצר שלכם או בשירות שאתם מספקים.

עכשיו רק נשאלת השאלה – כיצד להוסיף צלצול המתנה בטלפון? על מנת להקל עליכם, ריכזו מספר הנחיות פשוטות שסוקרות את הפעולות שצריכות להינקט בכדי שגם לכם יהיה ג'ינגל לטלפון.

כיצד להוסיף צלצול המתנה בטלפון

הנחיות – כיצד להוסיף צלצול המתנה בטלפון

  • הצעד הראשון והמומלץ ביותר שכדאי לעשות כשרוצים להוסיף צליל המתנה לעסק, הוא חידוד המסרים השיווקיים שחשוב לכם להעביר. ניתן ורצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע, מומחי מיתוג ושיווק עסקי.
  • לאחר שחידדתם את המסרים השיווקיים, השלב הבא הוא כתיבת שיר או ג'ינגל עסקי קצר שיארגן את המסרים בדרך קליטה ונעימה לאוזן.
  • לאחר שיש לכם שיר כתוב, עליכם לבחור קריין מקצועי לקריאת התסריט. חשוב לבחור בקריין או קריינית עם קול רדיופוני ( אפילו אם אתם מקליטים פאנטון לטלפון). ומעבר לכך, חשוב שהקריין יהיה בעל ניסיון וכישורי משחק. אחת המטרות של צליל ההמתנה היא לשדר מקצועיות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, ואת זה ניתן להשיג רק על ידי הסתמכות על אנשי מקצוע ולא על שכנים או קרובי משפחה עם קול נעים.
  • הקלטת צליל המתנה צריכה להיעשות גם היא באופן מקצועי ולצורך כך, חשוב שלא תעשו אותה בביתכם או על ידי שימוש במכשירי הקלטה ביתיים. שיר המתנה חשוב להקליט באולפן הקלטות מקצועי.
  • בשלב הסופי אתם מעלים את קובץ האודיו שקיבלתם עם צליל המתנה לעסקים מקצועי ועם מסרים מדויקים באמצעות אפליקציה ייעודית של ספק קו הטלפון או הסלולר שלכם.

ג'ינגל עסקי מקליטים עם Jingled (ג'ינגלד)

אנו ב-Jingled מתמחים ומספקים סוגים שונים של הקלטות מקצועיות. אנו עובדים עם מאגר קריינים וקרייניות מגוון ומציעים ללקוחותינו העסקיים ( גם עסקים גדולים וגם בתי עסק קטנים) שירותי קריינות מקצועית לכל צורך:

  • יצירת רינגטון– רינגטונים יחודיים לעסק שלך.
  • הכנת צלצולים – סוגי צלצולים שונים בהתאם לשיחה ולמי התקשר.
  • הקלטת מוזיקה בהמתנה – הקלטת ג'ינגלים עם מסרים שיווקיים וגם מוסיקת המתנה נעימה.
  • הקלטת ברכה מוזיקלית – ליום הולדת, יום נישואין, חתונה, בר או בת מצווה ועוד.

התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעות קריינות מחיר אטרקטיבי!

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן