לבעלי עסקים רבים חשוב להשקיע במהלכים לשיפור המכירות כמו מיתוג עסקי.

האזינו לכתבה

כולם שואלים את עצמם מה הדרך הכי יעילה להוביל תהליך של מיתוג ושיווק עסקי, איך אפשר לעשות את זה במינימום הוצאות ומה למשל התרומה של פנטון עסקי למיתוג, בראי כלים שיווקיים אחרים הקיימים היום לרשות בעלי עסקים ובכלל זה גם הטמעה של ג'ינגל עסקי לדוגמא.

התרומה של פנטון עסקי למיתוג

במאמר זה אנו מעוניינים לסקור את הכלים השיווקיים היעילים ביותר הקיימים היום ומשמשים עסקים רבים, גדולים וקטנים כחלק מהאסטרטגיה השיווקית והמיתוגית שלהם.

מטרת המאמר היא לסייע לך כבעל עסק לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר לשיווק העסק במסגרת התקציבית המתאימה ביותר עבורך.

אילו כלים שיווקיים מומלצים לעסקים קטנים ומה התרומה של פנטון עסקי למיתוג?

לרשותם של בעלי עסקים עומדים מגוון רחב של כלים שיווקיים. החל מכלים גרפיים כמו חתימה מעוצבת למייל או תמונה מאוירת לדף הפייסבוק העסקי והאתר וגם כרטיסי ביקור מעוצבים.

התרומה של פנטון עסקי למיתוג
  • בנוסף לכלים הויזואליים הרבים, כמו מודעות פרסום המשלבות גרפיקה ו/או תמונות במטרה להעביר את המסרים השיווקיים של העסק לקהל הלקוחות שלו, לרשות עסקים עומדים גם כלים אודיטוריים הקשורים בהעברת מסרים דרך מערכות שמע:
  • ג'ינגל לרדיו – שיר קצר וקליט המעביר את המסרים השיווקיים המרכזיים שהעסק רוצה להעביר לציבור. לרוב השיר יהיה מורכב מלחן מוכר וסלוגן קליט. לרוב הג'ינגל ישלב גם קריינות המבוצעת ע"י קריין מקצועי. הג'ינגל יכול לשמש אתכם גם בתחנות רדיו ארציות, בהן זמן האוויר יקר יותר, אבל גם בתחנות רדיו אזוריות ומקומיות שבהם ניתן לרכוש זמן אוויר במחירים נוחים יותר. לרוב דווקא בתחנות אלה והפניה לקהל היעד המקומי ממוקדת ויעילה יותר.
  • הג'ינגל שלכם יכול לשמש גם בתור שיר המתנה לטלפון העסקי. כך, שבשעה שלקוחות פוטנציאליים ממתינים למענה כשהם מתקשרים לעסק הם ייחשפו למסרים השיווקיים שלכם. הם למעשה מאזינים "שבויים" מושלמים – יש להם עניין בשירות שאתם מציעים או במוצר שאתם מוכרים והם נחשפים למבצעים משתלמים, שירותים בלעדיים ו/או מוצרים חדשים על המדף תוך כדי שהם ממתינים למענה.
  • פנטון לעסק – במקום ג'ינגל קליט שמייצר אפקט מיתוגי יותר עם מסרים שיווקיים כלליים, ניתן לשלב פנטון – קטע אודיו שמושמע לממתינים על קו הטלפון. הקטע מורכב מקריינות מקצועית לצלילי מוסיקת רקע נעימה ומעביר מסרים שיווקיים למתקשר שעל הקו.

Jingled (ג'ינגלד) – שירותי קריינות מקצועית לג'ינגלים עסקיים

אנחנו מציעים שירותי קריינות מגוונים לבתי עסק:

  1. קריינות מותאמת צליל המתנה
  2. קריינות באנגלית
  3. ניהול המתנה נעימה
  4. קריינות ייעודית – פאנטון עסקי
  5. קריינות סרט תדמית
  6. קריינות לסרטונים
  7. עבודת קריינות לברכות

מתעניינים בהוספת ג'ינגל לעסק? מחפשים שירותים של קריינים מקצועיים לסרטונים, ברכות, פרסומות , תשדירי רדיו ו/או טלוויזיה? התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר. אנחנו נחזור אליכם, נסביר על התהליך ונייעץ לכם בנושא מיתוג עסקי באינטרנט ובכלל.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
דילוג לתוכן