כאשר אנו מדברים על נתב שיחות עסקי אנחנו למעשה מדברים על שירות של מענה קולי אוטומטי הפועל באופן אוטומטי כאשר מחייגים למספר של בית העסק המקושר אל הנתב. הכוונה היא שיש אפשרות לקשר בין נתב השיחות לבין מספר הטלפון המרכזי של בית העסק או שמא למספר טלפון אחר שאתם קובעים. באמצעות שימוש בנתב שיחות ניתן…
כל מי שמנהל עסק ומנסה למכור מכיר את הקושי בצירוף לקוחות חדשים למעגל של העסק. אנחנו משקיעים בפרסום, אנחנו עמלים בעיצוב פלאיירים ועושים הרבה מאוד צעדים לצורך שיווק של העסק. לרוב יהיה זה גם ובעיקר במדיה הדיגיטלית כי שם למעשה הדברים עובדים הכי טוב. כי היום כולנו יודעים לחפש כל מוצר ולתור אחר כל שירות…
על החשיבות של מיתוג בעולם העסקי של ימינו, חשוב לשמור על ייחודיות. לצד בית העסק המופלא שלנו עומדת כמות נאה של מתחרים שמספקים שירות דומה לשירות שאנחנו מציעים. במילים אחרות, ישנה חשיבות ברורה בלהשאיר רושם ולהתלבט אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. מיתוג נכון נועד לאפשר לכם להשאיר על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רושם, להתבלט ובשורה התחתונה…
אתר חזק ומותאם היטב לא ידורג על גבי תוצאות החיפוש של גוגל אם הוא לא יעמוד בדרישות שמציב גוגל. על מנת לדרג בעמוד הראשון של תוצאות גוגל, האתר צריך להיות בעל תוכן איכותי שמתעדכן באופן שוטף ולכלול תיאור מתאים המספר על העסק. כל הגורמים הללו נחוצים לדירוג בגוגל. כיצד אוכל לגרום לאתר שלי לדירוג גבוה…
שיווק הוא חלק בלתי נפרד ממרכיבי ההצלחה של כל עסק, ולכן, התכנית השיווקיות חייבת להיכלל בכל תוכנית עסקית אותה אתם בונים לצורך תפעול בית העסק החדש או הקיים. כיצד עושים זאת נכון ומה הם ההיבטים הנלווים לתכנית שיווק לבית העסק? על כך ועוד בשורות שלפניכם. מספר מילים מקדימות על תוכניות עסקיות תוכנית עסקית היא בעצם…
השלב הבא במיתוג העסק שלכם פתיחה של עסק היא אף פעם לא קלה. מדובר בתהליך ארוך וסבוך שדורש מבעל היוזמה להתמודד עם בירוקרטיות מורכבות למדיי. הבעיה היא, שגם לאחר שתהליך ההקמה הסתיים, העבודה למעשה רק התחילה. בשלב הזה עומדת בעיה גדולה על הפרק – מאיפה יגיעו הלקוחות? התשובה במילים פשוטות היא מיתוג. מיתוג למעשה הוא…
עידכון 16/08/2021 – נכון לעכשיו ידוע לנו שחברת פלאפון לא שמה שירים בהמתנה ולכן מי שמעוניין בפנטון עסקי בהמתנה כנראה יצטרך לעבור לחברת סלולר אחרת. משדרג כל חווית המתנה המתנה היא ללא ספק חלק יומיומי מהחיים שלנו. אנחנו מחכים בתחנת אוטובוס, בתור לקופה בסופר, בפקקים ארוכים בדרך לעבודה ולמעשה בכל מקום. אם יש דבר אחד…
מי נהנה בכלל מלחכות? המתנה למענה במוקד טלפוני יכולה בהרבה פעמים להיות מעיקה. במידה ואנחנו זקוקים למענה לשאלה דחופה ואפילו אם השאלה שלנו יכולה לחכות – התחושה היא שהזמן פשוט לא חולף. הדקות נהפכות לארוכות במיוחד ואחרי חצי שעה של המתנה, הרבה פשוט יחליטו לוותר. בין אם מדובר בשעות עומס אדירות או במוקד טלפוני שקורס…
על צליל המתנה שמעתם? אף אחד לא אוהב לחכות בטלפון. המתנה לקבלת מענה טלפוני יכולה להיות מתסכלת למדיי ובהרבה מקרים, אפילו להביא לניתוק השיחה. בלא מעט פעמים, לקוחות מיואשים מההמתנה פונים לבתי עסק מתחרים והאמת היא שהמתנה יכולה בהרבה מקרים להביא להפסדים. כיום, ספקיות תקשורת רבות בינהן הוט מובייל, מציעות לבתי העסק שנעזרים בשירותים שלהן…
מה זה צליל המתנה? אם בית העסק שלכם עמוס בעבודה והמוקד הטלפוני שלכם קורס תחת לחץ – הלקוחות כנראה מרגישים. ההמתנה על קווי הטלפון היא ללא ספק חלק משמעותי במיוחד בתהליך סגירת העסקה והוא הרבה פעמים יכול להכריע בין מכירה לבין מעבר לבית העסק הבא. ולכן, פרק הזמן המשמעותי הזה של ההמתנה יהיה כמובן אחד…