במאמר הזה נדון בשאלה מהו מיתוג עסקי וגם בדרכים בהן ניתן ליצור מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים שהמשאבים העומדים בידיהן לטובת המיתוג נמוכים יותר ממשאביהן של חברות גדולות. בתוך כך, נדון בשאלה איך מייצרים מיתוג גם בפלאפון?

האזינו לכתבה

מיתוג עסקי נכון הוא תהליך אסטרטגי, במהלכו מגדירים את 'ערכי המותג' ועוסקים בפיתוח סממנים המייצגים את העסק מבחינה ויזואלית וגם טקסטואלית (מיתוג עסקי גרפי).

איך מייצרים מיתוג גם בפלאפון

מה חשיבות מיתוג עסקי? במהלכו מגבשים שם ולוגו, בוחרים מה הצבעים שמעבירים הכי טוב את ערכי המותג, מה הגופן וצורת האותיות המתאימה, מה הצלילים וכך הלאה. מכאן יוצאים לתהליך מיתוג ושיווק עסקי.

אחרי שהסברנו מהו מיתוג עסקי, אפשר להתחיל לדבר על הנושא לשמו התכנסנו:

איך מייצרים מיתוג גם בפלאפון ולמי זה מתאים?

אז נכון, מיתוג עסקים יכול להיות עסק לא זול, אבל לא בהכרח. מיתוג לא חייב להיות נחלתן של החברות הגדולות בלבד. עלות מיתוג עסקי יכולה להיות גם בהישג ידם של עסקים קטנים. היום, קיימות פלטפורמות ומיזמים המציעים שירותי מיתוג עסק קטן, המתבסס על כלים הזמינים לכל עסק ובמחירים נוחים.

אחד הכלים הפופולאריים ומשמשים למיתוג עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט הוא צליל עסקי. זה יכול להיות שיר המתנה בפלאפון או פאנטון – כאלה המשלבים מסרים שיווקיים ומעבירים את ערכי המותג של העסק עליהם דיברנו קודם.

איך מייצרים מיתוג גם בפלאפון

באמצעות ג'ינגל עסקי פלאפון, המושמע ללקוחות פוטנציאלים המתקשרים אליכם לעסק ומתעניינים בנוגע למוצרים שאתם מוכרים או השירותים שהעסק שלכם מציע, אתם מקבלים מיתוג עסקי מחירים נוחים המתאימים גם לעסקים קטנים. היתרון במיתוג באמצעות צליל המתנה פלאפון הוא בכך שאתם מעבירים את המסרים השיווקיים שלכם לקהל יעד מאוד ממוקד – של לקוחות פוטנציאליים שנמצאים בקשב מוחלט למסרים המועברים אליהם באותו הרגע ומכאן ניתן להגדיל את היקף המכירות ולהרחיב את קהל הלקוחות.

שואלים את עצמכם כמה עולה מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי מקצועי ובמחירים אטרקטיביים עושים עם Jingled

אנו מתמחים ביצירת מיתוג עסק חדש וגם מיתוג מחודש לעסקים ותיקים. אנו עובדים עם כל סוגי העסקים: קטנים, בינוניים וגדולים ושמחים להעניק ייעוץ בנושאי מיתוג ושיווק באמצעות ג'ינגלים, פאנטונים או המתנה נעימה בפלאפון. אנו עובדים עם מאגר קריינים מקצוענים המתמחים בהקלטות של גינגל עסקי .

את ההקלטות אנו מבצעים באופן בלעדי באולפן הקלטות ייעודי עבור ג'ינגלים ומומחים בשילוב לחנים וקריינות בהתאם לצרכים המיתוגיים והשיווקיים של העסק כפי שהוגדרו באסטרטגיה שגובשה.

שירותים נוספים שאנו מציעים ללקוחותינו:

  • קריינות פרסומות – במגוון שפות.
  • קריינות בערבית – בלהגים שונים – מצרי, עירקי, לבנוני ועוד.
  • שירותי מיתוג ועיצוב עסקים – מעניקים שירות ייעודי גם לעסקים זעירים.
  • יצירת ג'ינגל לעסק – החל משלב הכתיבה ועד הפוסט פרודקשן.
  • קריינות לסרטונים – גם לסרטוני יוטיוב, סרטונים אקדמאיים או סרטוני ברכה ליומולדת, חתונה וכיו"ב.

התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לבנות עבורכם תכנית מיתוג ואסטרטגיית שיווק שתקפיץ את העסק שלכם ובמחירים הכי אטרקטיביים בשוק.

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
× צ'אט אנושי Available from 09:00 to 23:00 Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן