שיווק עסקים נכון בדיגיטל הוא פעולה אקוטית אשר רוב העסקים מבצעים כדי לפעול ברבדים רבים אשר כולם יחד, יעניקו פעילות ענפה ושגשוג כלכלי לכל עסק בכל תחומי העשייה.

האזינו לכתבה

איך לשווק עסקים בדיגיטל

תחום השיווק הדיגיטלי פועל באמצעות כמה שלוחות אשר כולן חשובות, אך יש להתאים לכל עסק את חבילת הדיגיטל הנכונה ביותר עבורו ובהתאם לכך לקבוע את היקפיה.

אחד הנושאים הראשונים שיש לבצע הוא להקים אתר אינטרנט איכותי ומודרני אשר ישרת הן את הנהלת החברה לצורך הפצת המידע והן את לקוחות החברה לצורך קשר רציף וקישור לפעילות החברה ולמוצרים אשר היא משווקת.

קידום אורגני וקידום ממומן וקידום בגוגל

כדי להגיע למקומות הראשונים בחיפוש עסקים במנוע החיפוש של גוגל, מבצעים קידום אורגני. בהתאם לאופיו של העסק, מחליטים אם לבצע עבורו קידום ממומן אשר כולל קמפיין שיווקי ייעודי לקהל היעד בהתאם למסגרת התקציבית אשר נקבעת מראש. בשיווק דיגיטלי מקצועי, אנשי השיווק נמצאים כל העת עם היד על הדופק ובהתאם להתרחשויות ולהתפתחויות בעקבות פעולות הקידום, הם מבצעים את השינויים הנדרשים בהעמקת הקמפיין או לחילופין בקיצור זמן השהייה שלו באוויר.

אחד מאפיקי הפרסום המוצלחים הוא פרסום באמצעות גוגל. באופציה זו משרד השיווק הדיגיטלי מפרסם מודעה ברורה וקולחת על פריט מסוים למכירה, מופע או שירות ייחודי, המלווה בסרטון מעולה או תמונה ברזולוציות גבוהות. המודעה מתפרסמת בגוגל תוך ניתובה לקהל היעד הספציפי אשר קיימת סבירות גבוהה שהנושא מעניין ומסקרן אותו. באופציה זו התשלום מבוצע על פי ההקלקות בפועל של הלקוחות, אשר בחרו להצטרף למסע השיווקי.

שיווק דיגיטלי באמצעות הרשתות החברתיות

במציאות העכשווית, הרשתיות החברתיות הן אלו אשר נותנות את הטון לאור ההשפעה העצומה שלהן על כל שכבות האוכלוסייה. המסה העיקרית של ההשפעה ניכרת בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב כיוון שהלקוחות הפוטנציאלים נמצאים בהן לאורך שעות רבות בכל יום. הדבר מלווה בדפוסי התנהגות קבוצתיים, אשר בוחנים שירותים ומוצרים שונים כדי שכולם ירכשו אותם.

איך לשווק עסקים בדיגיטל

עיצוב ובניית חנויות on line

בשנים האחרונות נושא המכר בחנויות On line  תופס תאוצה רבה מאד. זו ההזדמנות למכור את מוצרי החברה ללקוחות באופן ישיר, תוך תיאום משלוחים מהירים לשביעות רצונם. נתח זה של המכירה דרך החנות מרחיב באופן משמעותי את היקפי המכירות של החברה.

ריכוז כל פעילות השיווק הדיגיטלי במשרד אחד, מעניק לכל עסק את החליפה התואמת את ממדיו בכל עת.

מאמרים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של יוסי לוי : https://yossilevi.co.il/

להזמנת ג'ינגל עסקי אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)
× צ'אט אנושי Available from 09:00 to 23:00 Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן